NISTE ČLAN?
Prijavite se

FAQ

Moj nalog

Zaboravio/la sam šifru za pristupanje mom nalogu, šta treba da uradim?

Pratite link na vrhu menija [Zaboravili ste šifru] i unesite Vaše korisničko ime ili email adresu. Šifra će Vam biti poslata na Vaš email za par minuta. Koristimo Vaš glavni email iz naše baze podataka, koji ste uneli tokom registracije ili ste ga promenili na profilu.

Kako da promenim informacije na mom nalogu?

Pratite link levo u meniju "Moj profil".

Kako da obrišem moj nalog?

Pratite link levo u meniju "Moj profil" i tada "Podešavanja sigurnosti" i kliknite "Obriši moj nalog".
Upozorenje! Nakon korišćenja ove funkcije sve informacije sa Vašeg naloga će biti izbrisane i ne mogu se povratiti. Molimo Vas razmislite dvaput o brisanju profila. Takođe nemojte zaboraviti pre brisanja naloga da zaustavite Vašu pretplatu.

Promenio/la sam informacije na profilu, zašto se ne menja?

Nove informacije će se dodati/osvežiti za par minuta kada baza podataka prikupi sve sačuvane podatke.

Zašto moj nalog ne može biti nađen putem pretrage ili se ne prikazuje na listama prijatelja?

Ako su podaci pretrage ispravni, verovatno zavisi od potvrde novih fotografija. Administracija će proveriti i odobriti/odbiti tvoje nove slike u najkraćem mogućem roku.
Uvek možeš proveriti status tvojih forografija na vrhu menija "Moj profil" pored linka "Promeni moje slike" - (Na čekanju/Odobreno/Pravo).

Kada pokušam da se prijavim sistem prikazuje grešku "Profil onesposobljen" ili "Profil je zamrznut". Šta to znači?

Tvoj profil je onesposobljen zbog toga što ste Pravila i Uslove našeg sajta ignorisali.
Tvoj profil se neće vratiti, kasnije će biti izbrisan iz baze podataka.

Podaci osobe (poruke, komentari, profil) su nestali. Zašto se to dogodilo?

Verovatno je ovaj korisnik bio onesposobljen.
Zašto se to desilo, odgovor možeš pročitati iznad.
Couldn't find your answer? Contact admin.
...