Moj nalog
Zaboravio/la sam šifru za pristupanje mom nalogu, šta treba da uradim?
Pratite link na vrhu menija
[Forgot Password] i unesite Vaše korisničko ime ili email adresu. Šifra će Vam biti poslata na Vaš email za par minuta. Koristimo Vaš glavni email iz naše baze podataka, koji ste uneli tokom registracije ili ste ga promenili na profilu.
Kako da promenim informacije na mom nalogu?
Kako da obrišem moj nalog?
Pratite link levo u meniju
"My profile" i tada
"Security settings" i kliknite
"Delete my account".
Upozorenje! Nakon korišćenja ove funkcije sve informacije sa Vašeg naloga će biti izbrisane i ne mogu se povratiti. Molimo Vas razmislite dvaput o brisanju profila. Takođe nemojte zaboraviti pre brisanja naloga da zaustavite Vašu pretplatu.
Promenio/la sam informacije na profilu, zašto se ne menja?
Nove informacije će se dodati/osvežiti za par minuta kada baza podataka prikupi sve sačuvane podatke.
Zašto moj nalog ne može biti pronađen putem pretrage ili se ne prikazuje na listama prijatelja?
Ako su podaci pretrage ispravni, verovatno zavisi od potvrde novih fotografija. Administracija će proveriti i odobriti/odbiti tvoje nove slike u najkraćem mogućem roku.
Uvek možeš proveriti status tvojih forografija na vrhu menija
"My profile" pored linka "Promeni moje slike" - (Na čekanju/Odobreno/Pravo).
Kada pokušam da se prijavim sistem prikazuje grešku "Profil onesposobljen" ili "Profil je zamrznut". Šta to znači?
Tvoj profil je onesposobljen zbog toga što ste
Terms and Conditions Pravila i Uslove našeg sajta ignorisali.
Tvoj profil se neće vratiti, kasnije će biti izbrisan iz baze podataka.
Podaci osobe (poruke, komentari, profil) su nestali. Zašto se to dogodilo?
Verovatno je ovaj korisnik bio onesposobljen.
Zašto se to desilo, odgovor možeš pročitati iznad.
Članstva
Kako da kupim privilegovano članstvo - Zlatno ili VIP?
Prati link u meniju sa leve strane
"Membership""Članstvo" - ovde ćeš biti u mogućnosti da kupiš bolje EroDate.rs članstvo.
Zašto nakon kupovine privilegovanog članstva moje funkcije ne rade?
Moraš da se odjaviš i prijaviš na sistem ponovo.
Kako kupiti za drugog korisnika privilegovano članstvo ili kredite?
Na svakom profilu korisnika postoji opcija "Pokloni kredite" i "Pokloni članstvo" - koristi je ;)
Dobio/la sam poruku od administratora da moje članstvo ističe za par dana. Kako da izbegnem to?
Tvoje članstvo ističe jer je bilo kupljeno ili poklonjeno za tebe u oderđenom vremenu.
Ako želite da ga produžite molimo Vas proverite koje članstvo imate - Zlatno ili VIP. Možeš videti ako pratiš link levo u meniju
"Membership".
Kako otkazati članstvo?
Molimo vas obratite pažnju, nakon kupovine članstva, dalja obračunavanja će biti uključena. To znači, nakon određenog vremena, sa Vašeg računa će biti uzet novac. Da biste zaustavili obračunavanje, molimo vas idite na Članstvo -> izaberite Tip plaćanja, i tamo će biti informacije o tome kako da zaustavite naplaćivanje!
Inbox
Zašto ne mogu da pročitam svoje poruke?
Samo zlatni i VIP članovi mogu čitati svoje poruke. Kliknite
HERE i odaberite najbolji način plaćanja za sebe.
Kako mogu pogledati svoje poslate poruke?
Možete ih videti u svakom chatu ili jednostavno kliknite na odlaznu poštu i moći ćete da viditi sve svoje poslate poruke.
Šta je to istaknuta, a šta ultra istaknuta poruka?
Istaknuta poruka vidljiva je uviek na vrhu u crvenoj boji dok je član ne pročita. Ultra istaknuta poruka nalazi se u pop-up prozoru i biće vidljiva dok je član ne pročita i na vrhu je liste poruka u crvenoj boji. Obe posvećuju više pažnje vašem nalogu i mnogo ćete lakše postići svoj cilj.
Šta je arhiva i kako se koristi?
U arhiv možete sačuvati svoje stare ili važne poruke. Ako ste pomislili da će vam u budućnosti trebati neki podatak iz poruke, samo je premestite u arhiv i moći ćete je proveriti kad god želite.
Šta su to nepoželjne poruke?
Ako ne želite da primate poruke od neke starosne grupe ili neke grupe članova, jednostavno idite na
MY INFO i postavite filter za negativne poruke. Uvek ih možete pročitati i ukloniti u okviru arhiva za neželjene poruke.
Vidim da imam nepročitanih poruka u dolaznom sandučetu ali ne mogu ih pronaći?
Možda su to starije poruke, samo postavite filter za prikaz nepročitanih poruka i moći ćete da ih vidite.
Kako mogu da pošaljem SMS?
Na SMS stranici možete poslati poruku korisniku bez da znate njegov broj. Samo upišite njegovo korisničko ime i možete poslati SMS za nju/njega. Takođe možete poslati normalan SMS na telefonski broj sa naše web stranice.
Credits
Šta su to krediti?
Krediti su valuta naše web stranice. Možete ih koristiti za dodatne opcije plaćanja.
Kako mogu kupiti kredite?
Kliknite
Here i odaberite najbolji način plaćanja za sebe.
Šta mogu da radim sa kreditima?
Možete nadograditi svoje članstvo, kupiti proizvode u E-prodavnici, poslati iznenađenje za svoju simpatiju i još mnogo toga. Možete pronaći sav popis
HERE.
Kako mogu poslati kredite drugim članovima?
Otvorite svoj nalog, kliknite na ikonicu kredita, unesite broj kredita koji želite da pošaljete i vaši će krediti odmah biti poslati.
Zašto ne mogu da koristim svoje kredite?
Vaše plaćanje još nije odobreno ili su vaši krediti zamrznuti. Za više detalja kontaktirajte
ADMIN.
Funkcije
Kako da dodam korisnika na Listu prijatelja?
Na svakom profilu člana na stranici za informacije nalazi se dugme "Dodaj u prijatelje". Koristi ovu opciju i čekaj da korisnik odobri tvoj zahtev da budete prijatelji. U ovo vreme on/ona će biti prikazan/a u tvojoj listi prijatelja kao "Na čekanju". Nakon odobrenja bićeš dodat/a na njenu/njegovu listu prijatelja ili će možda tvoj zahtev da budete prijatelji biti odbijen.
Gde da pronađem listu članova koji su gledali moj profil?
Ova funkcija dozvoljena je samo za Zlatne ili VIP članove.
Ako si privilegovan član, u levom meniju prati link "Poslednji gledaoci". Ovde možeš videti ko gleda tvoj profil.
Kako da obrišem prijatelja sa Liste prijatelja?
Prati link u meniju na vrhu
"Friends", na toj stranici klikni link "Uredi".
Sada možeš obrisati neželjene prijatelje.
Kako da ignorišem poruke korisnika?
Prati link levo u meniju
"Ignore List". Na ovoj stranici možeš dodati ili urediti listu blokiranih korisnika.
Želim da obrišem komentar prijatelja na mom profilu, da li je to moguće?
Samo komentar ne možeš obrisati. Ali ako obrišeš prijatelja koji je napisao taj komentar iz tvoje Liste prijatelja, komentar će se automatski izbrisati.
Zašto ne mogu da koristim neke funkcije portala koje sam mogao/la ranije?
Proveri sve funkcije svog članstva koje možeš koristiti.
Možeš pročitati više o funkcijama
here »
Kako da igram "Želim da se vidimo" igru?
U levom meniju kliknite na
HOOK UP i svajpujte korisnike sa DA ili NE. Ako se podudarate, oba korisnika će dobiti obaveštenje. Ako želite da pošaljete obaveštenje bez podudaranja, kliknite na dugme DEFINITIVNO na vašoj simpatiji.
Kako da kupim oglas na profilu i kako to ide?
Idite na stranicu
PROFILE ADS i izaberite tip oglasa. Tada počinjete da oglašavate svoj profil i dobićete mnogo više pažnje i poruka. Vaš nalog će biti vidljiv u desnom uglu i na stranici za prijavu.
Oglasi
Ovde možete pronaći mnogo oglasa i objaviti svoj uz vrlo malu naknadu.
Ultra Brze objave
Ko je u mogućnosti da objavljuje poruke u Ultra objavama?
Svi, koji imaju Obično, Zlatno ili VIP članstvo i dovoljno kredita za taj servis.
Koliko dugo će moja poruka biti prikazana?
Tvoja poruka u Brzim objavama će biti prikazana 30 minuta. Posle ovog perioda tvoj tekst će "otići" u Objave.
Ko može videti moju poruku?
Tvoju poruku u Brzim objavama i u Objavama će videti svih EroDate.rs članova.
Zašto je moja poruka nestala?
Poruka nestaje iz 3 razloga:
1. prozor je pun i tvoja poruka je obrisana (U objave može da se smesti skoro 20 poruka i najstarije se brišu)
2. u Vašoj poruci pronađeni su detalji reklame ili ličnih kontakata.
3. ako ste postavili poruku i ne vidite je u Brzim objavama, to znači, da je pozicija zauzeta. Tvoja poruka će biti prikazana kada bude bilo slobodnog mesta.
Reklamiranje na portalu EroDate.rs bez dogovora sa administracijom je strogo zabranjeno. Takođe ne smeš objavljivati lične kontakte, klevetničke ili druge izjave, sve to je pomenuto u odeljku §3 pravila i Uslova (Zabranjeni sadržaj).
Šta treba da uradim ako je moja poruka obrisana?
Ako je Vaša poruka izbrisana a primili ste pismo upozorenja, molimo Vas obratite pažnju na Vaše objave. Ako administracija prepozna Vaše prekršaje 3 puta, bićete blokirani najmanje 7 dana i nećete moći da postavljate Ultra brze objave. Po pravilniku prekršaja Vaš profil će biti izbrisan istog trena bez upozorenja.
Zašto ne mogu da kliknem na "Postavi moju poruku"??
Molimo Vas, proverite koliko kredita imate - ako imate manje od 70 kredita, nećete biti u mogućnosti da kliknete na tab "Postavi moju poruku" i nećete biti u mogućnosti da postavite poruku.
Internet prodavnica
Ko može da koristi i kupuje u E-prodavnici?
E-prodavnica je na raspolaganju svakom korisniku bez izuzetaka. E-prodavnicu i njene proizvode može da vidi svaki internet pretraživač ali ne i da kupi. Za kupovinu u našem internet shopu potreban je profil.
Koliko proizvoda mogu da kupim u isto vreme?
Nije ograničeno. Samo treba da imaš dovoljno kredita za kupovinu suvenira. U suprotnom, nećeš moći da kupiš suvenire koji su skuplji.
Mogu li pokloniti suvenire?
Da. Samo treba da odabereš suvenir koji želiš da pokloniš i da pritisneš dugme "Poklon". Ako želiš da pokloniš više proizvoda, stavi ih u korpu za kupovinu. A onda pritisni "pošalji kao poklon" i popuni sva polja sa informacijama o korisniku i primaocu. Pre slanja, budi siguran/na da su podaci tačni.
Nakon što stavim suvenir u korpu za proizvode prikazuje se "greška".
Molimo Vas pritisnite "Nazad" i proverite još jednom da ste označili sve informacije: veličinu, boju itd.
Promenio/la sam kvantitet proizvoda, ali ne mogu da vidim finalnu cenu.
Nakon izvršenih promena, uvek pritisnite dugme "Dodaj" i cena će biti automatski izračunata. Ako ste kupili buket, molimo Vas nemojte zaboraviti da odredite mesto isporuke cveca i onda kliknite dugme "Ažuriraj".
Želim više od jednog proizvoda ali drugačiju veličinu/boju...
Moraš izabrati isti proizvod dva puta, i onda staviti boju/veličinu koju želiš.
Gde proizvod može biti poslat?
Ovoga puta samo na teritoriji Srbije.
Šta će da se dogodi sa mojim kreditima nakon što sam kupio/la suvenir?
Nakon što pritisneš dugme "Sačuvaj", finalna cena će automatski biti naplaćena sa tvog profila (+bez slanja). Nakon što administrator odobri tvoju porudžbinu, krediti će biti naplaćeni i neće biti vraćeni.
Hoću da kupim suvenir ali piše da nemam dovoljno kredita . Šta da radim?
To znači da nisi u mogućnosti da kupiš suvenir, možeš kupiti još kredita klikom na "Krediti" sa leve strane prozora (ili preko linka u tekstu) i na taj način možeš nastaviti svoju kupovinu.
Ako stavim suvenire u korpu za proizvode i hoću da ih kupim kasnije, da li će nestati?
Ne. Suveniri će biti u korpi za kupovinu samo dok se ne odjaviš.
Kako mogu nabaviti proizvode?
Proizvodi će biti dostavljeni preko kurira, ako niste izabrali drugi način dostave. Molimo Vas budite sigurni da Vaši kontakti koje ste dali budu ispravni.
Koliko košta isporuka preko kurira?
Takse variraju od 50 kredita. Dostava kože je 80 kredita. Za dostavu proizvoda iz TopShop-a biće naplaćeno 100 kredita - cena zavisi od težine proizvoda. Finalnu sumu možeš proveriti u korpi za kupovinu. ("Cena slanja (Srbija)")
Primio/la sam oštećen paket...
Da li je moguće da vratim/promenim suvenir koji sam kupio/la i primio/la?
Sve suvenire koje ste kupili na našem sajtu ne možete vratiti.
Kako mogu da pronađem proizvod?
Sa leve strane na našoj internet stranici možete naći kategorije proizvoda što će Vam olakšati pretragu na e-prodavnici.
Koliko proizvoda može biti u mojoj korpi za kupovinu?
Kvantitet proizvoda nije ograničen.
Kako da znam da se proizvodi koje sam izabrao/la nalaze u mojoj korpi ili listi želja?
U momentu kada pritisnete dugme "u korpu" ili "dodaj u Listu želja" Vaši proizvodi su već u Vašoj korpi za kupovinu ili na listi želja. Da biste ih videli, morate otići na Vašu korpu sa desne strane stranice ili na listu želja, sa leve strane stranice.
U mojoj korpi za proizvode vidim više od jedne vrste robe, u slučaju da sam dodao/la samo jednu.
Samo polako;) Vaši krediti nisu naplaćeni dok ne kliknete dugme "Kupi". Do tog momenta možete brisati proizvode iz Vaše korpe. To možete raditi u polju "kvantitet" tako što ćete menjati broj. I ne zaboravite da nakon svake promene kliknete dugme "osveži"
Ako želim da se vratim sa liste proizvoda do glavnog prozora E-shop-a.
Na levoj strani menija nađite link "E-prodavnica" i pritisnite ga.
Kako da vidim veću sliku proizvoda?
Klikni na sliku ili ime proizvoda.
Kako da izaberem majicu?
Pronađi proizvod koji želiš da kupiš, a onda odaberi veličinu i boju koju želiš. Posle toga moraš odabrati šta želiš da radiš sa proizvodom: kupiš, pokloniš nekome, ili samo da dodaš u Listu želja, kada odlučiš klikni na određeno dugme.
Našao/la sam majicu svojih snova ali ne mogu izabrati veličinu koja mi treba. Šta da radim?
Ne brini. To znači da u ovom momentu mi nemamo veličinu ni boju koja Vam treba. Možda možete izabrati drugu boju ili veličinu.
Kada se moji krediti naplaćuju?
Proces je isti kao kod kupovine kreditnom karticom: u momentu kada pripremiš svoju porudžbinu, broj kredita, koji je ekvivalentan ceni proizvoda, je rezervisan. Kada administracija odobri tvoju porudžbinu, tvoji krediti će biti naplaćeni. Ako administracija odbije tvoju porudžbinu u slučaju nekih drugih razloga, dobićeš nazad svoje kredite.
Ako je član otkazao moju porudžbinu, kada će mi krediti biti vraćeni?
Rezervisani krediti će ti se vratiti istog momenta kada tvoja porudžbina bude otkazana.
Kako da znam koji tip isporuke da izaberem?
Proizvodi se dostavljaju preko kurira. Da izaberete tip isporuke (preko kurira ili da uzmete proizvod iz realne prodavnice) možete samo kad kupujete Bomba Records proizvode.
Koju informaciju treba da dam kuriru?
Moraćeš da kažeš ime, prezime i da daš jedinstven kod, koji će biti napravljen samo za tebe u %1$s websajtu nakon kupovine.
Lista želja
Ko može imati Listu želja?
Listu Želja (WishList) može imati svaki korisnik bez izuzetaka. Vi ste Običan, Zlatni ili VIP član - samo odaberite stvari koje želite najviše i kreirajte svoju listu želja.
Kako kreirati Listu želja?
Odaberite proizvode koje želite najviše sa liste i potvrdite ih tako što ćete kliknuti na dugme.
Koliko proizvoda može da bude u mojoj Listi želja?
Maksimum 10.
Ko može videti moju Listu želja?
Tvoja Lista želja će biti prikazana za svakog člana sajta, koji otvori tvoj profil.
Koji korisnik mi može poslati poklon?
Poklon može poslati bilo ko, ko ima dovoljno kredita za određeni proizvod.
Ko plaća poklon?
Za proizvod iz tvoje Liste želja plaća član, koji želi da te izenadi. Dostavu plaćaš ti.
Kako nekome dati poklon?
Prvo moraš odabrati člana, kome želiš da daš poklon. Onda izaberi proizvod i klikni na "Daj poklon". Posle toga zahtevani iznos kredita će biti rezervisan na tvom nalogu. Nećeš moći da koristiš te kredite. Ako primalac prihvati poklon, rezervisani krediti će biti naplaćeni.
Kako ću znati da je primalac prihvatio moje iznenađenje?
Čim pošalješ poklon, primalac će primiti obaveštenje. Primalac će ili prihvatiti poklon ili ne. U svakom slučaju ćeš biti informisan/a.
Kada će moji krediti biti naplaćeni?
Čim pokloniš poklon nekom članu, određeni broj kredita će biti rezervisan na tvom nalogu. Nećeš moći da koristiš te kredite. Ako primalac prihvati tvoj poklon, rezervisani krediti će biti naplaćeni. Ako korisnik ne prihvati poklon krediti će biti vraćeni na tvoj nalog.
Kada ću dobiti moje kredite nazad ako primalac nije prihvatio moj poklon?
Rezervisani krediti će biti vraćeni na tvoj nalog čim primalac odbije tvoj poklon.
Primio/la sam obaveštenje da jedan od članova sajta želi da mi pokloni nešto. Šta treba sada da radim?
Ako želiš da prihvatiš poklon, klikni na "Prihvatam". Ako ne - klikni na "Odbijam"
Kako da znam, koje opcije isporuke da odaberem?
Ako se poklon donosi putem kurira, biće Vam isporučen lično. Za tu uslugu primalac plaća sam. Možeš pokupiti svoj poklon takođe. Nakon primanja obaveštenja o poklonu, izaberi kako želiš da ti poklon bude isporučen.
Koliko košta isporuka preko kurira?
Za dostavu poklona putem kurira plaća primalac.
Kada će kurir isporučiti poklon?
Nismo odgovorni za kvalitet dostave kurira, ali tražimo najkraći rok dostave. Molimo Vas sačekajte 5 dana nakon što popunite formular o prihvatanju.
Primio/la sam oštećeni paket...
Slike
Kako da dodam fotografije na moj profil?
Prati link levo u meniju
"My profile" i onda klikni na ikonicu sa profilom ili slikom sa kamere.
Zašto slike koje sam dodao/la nisu objavljene?
Verovatno je tvoja slika(slike) prekršila jedno od naših Pravila za postavljanje slika:
Slika mora biti JPEG format i ne sme biti veća od 2 MB.
Slike moraju prikazivati tvoje lice ili prepoznatljivi deo tela
Fotografija mora biti dobrog kvaliteta.
Nije dozvoljeno da se postave slike čija prava su rezervisana.
Nije dozvoljeno postavljati slike sa linkovima drugih sajtova.
Nije dozvoljeno postavljati slike dece (ispod 18 godina starosti).
Nije dozvoljeno postavljati par istih fotografija.
Nije dozvoljeno postavljati tuđe slike.
Šta je "Slika je Prava" oznaka na profilu korisnika?
Korisnici sa ovim statusom su pravi, to znači da oni zaista postoje. Ne moraju da čekaju da administrator proveri njihovu fotografiju i odobri je za javni pristup.
Kako da dobijem status "Pravi član"?
Postoji dva načina da ga dobijete:
1. Pošalji nam sliku držeći znak "EroDate.rs"
2. pošalji nam polu-oficijelni dokument (pr. studentska identifikacija, vozačka dozvola)
Treba vremena. Ako su slike u redu, administracija Vam daje pristup statusu koji se naziva "Pravi član".
E-mail:
[email protected]
Ne zaboravite da pomenete korisničko ime!
Zašto ne mogu postavljati više slika?
Proveri postavljanje, možda je funkcija postavljanja slika na Vašem nalogu zabranjena.
Bio je onesposobljen zbog kršenja EroDate.rs pravila postavljanja slika.
Zašto mi je dozvoljeno da postavim do 10 fotografija?
Broj fotografija koje možete postavljati zavisi od trenutnog članstva koje imate:
Obični članovi mogu postaviti do 10 fotografija;
Zlatni članovi mogu postaviti do 30 fotografija;
VIP članovi mogu postaviti do 56 fotografija.
Mogu li sakriti moju sliku/e i odlučiti ko će imati dozvolu da je/ih gleda?
Da, funkcija se zove Odobreni čalnovi - tvoje odabrane fotografije su zaključane tako da bi ih korisnik video mora da traži tvoju dozvolu - a ti treba da odobriš ili odbiješ taj zahtev.
Moje fotografije su izbrisane. Zašto?
U većini slučajeva razlog je poslat u Vaš inbox (prijemno sanduče). Takođe, možete proveriti pravila postavljanja slika u FAQ. Ako i dalje veruješ da tvoja fotografija nije prekršila nijedno od ovih pravila i da je obrisana bez ikakvog razloga, molimo Vas kontaktirajte administraciju i mi ćemo Vam pomoći.
Video
Zahtevi za postavljanje video snimka
- Video mora biti *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formata;
- Veličina video snimka ne sme biti veća od 400 MB.
- Svaki član moe postaviti maksimalno 2 video snimka.
- Nije dozvoljeno postavljati video snimke čija prava su rezervisana.
- Nije dozvoljeno postavljati video sa linkovima drugih sajtova.
- Nije dozvoljeno postavljati video snimke sa decom dok ne napune 18 godina starosti.
- Nije dozvoljeno postavljati iste video snimke.
- nije dozvoljeno postavljati tuđe video snimke.
Kako da dodam video snimke na moj profil?
Zašto video snimci koje sam postavio/la nisu objavljeni?
Verovatno tvoj video(video snimci) krši jedno od EroDate.rs Pravila postavljanja:
Video mora biti *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formata;
Veličina video snimka ne sme biti veća od 400 MB.
Svaki član može postaviti maksimalno 2 video snimka.
Nije dozvoljeno postaviti video čija prava su rezervisana.
nije dozvoljeno postaviti video sa likom dugih sajtova.
nije dozvoljeno postaviti video sa decom dok ne navrše 18 godina.
Nije dozvoljeno postavljati iste video snimke.
Nije dozvoljeno postavljati tuđe video snimke.
Mogu li sakriti moj video (video snimke) i odlučiti ko će imati dozvolu da to vidi?
Da, ova funkcija se zove Odobreni članovi - tvoje odabrane slike su zaključane tako da bi ih neko video mora tražiti dozvolu od tebe - ti treba da odobriš zahtev ili da ga odbiješ.
Moji video snimci su obrisani. Zašto?
U većini slučajeva razlog je poslat u inbox (prijemno sanduče). Takođe, možete proveriti pravila o postavljanju video snimka u FAQ. Ako i dalje verujete da Vaš video nije prekršio nijedno od tih pravila, i izbrisan je bez razloga, molimo Vas kontaktirajte administraciju, oni će Vam izaći u susret.
Zašto ne mogu da napravim komercijalni video/foto album?
Samo pravi članovi mogu kreirati komercijalne albume. Ako želite da postanete real, kliknite na
HERE.
Koliko kredita ću dobiti za komercijalni video/foto album?
Članovi treba da sami odrede svoju cenu. Možete postaviti bilo koju cenu.
Zašto je moj komercijalni video/foto album izbrisan?
Možda fotografije/ video snimci nisu bili vaši ili ste prekršili druga pravila web stranice. Kontaktirajte
ADMIN za više informacija.
Koliko vremena će članovi moći da vide moj komercijalni video/foto album?
Nakon uplate oni će moći da vide vaš komercijalni album 5 dana.
Događaji
Ko može praviti događaje?
Svi korisnici mogu BESPLATNO da objavljuju događaje. Kliknite na link
HERE i postavite svoj događaj.
Zašto je moje učešće u događaju otkazano?
Samo vlasnik događaja može odgovoriti na ovo pitanje. On je prvi korisnik na listi učesnika, kontaktirajte ga za više informacija.
Kako mogu učiniti svoj događaj vidljivim na vrhu liste?
Događaj treba da ima više od 20 učesnika i trebalo bi da reklamirate našu web stranicu u svom događaju. Za više informacija kontaktirajte
ADMIN.
Kako mogu svoj događaj učiniti nevidljivim za neke članove?
Zatim, kada objavite svoj događaj, izaberite dodatne filtere i podesite tip korisnika koji neće moći da se pridruži ili vidi vaš događaju.
Kako mogu otkazati notifikacije o novim događajima?
Na kraju obaveštenja kliknite na poseban URL i moći ćete da ga otkažete. Ili idite na stranicu
Notifications i sami podesite filtere.
My Community
Ko može videti moje postove?
Svi vaši prijatelji i članovi koji nemaju prijatelja na listi prijatelja.
Mogu li sakriti svoje postove?
Da, možete, idite na %%MY_COMMUNITZ_LINK%%MY COMMUNITY, desni meni i tamo možete da izaberete informacije koje želite da sakrijete.
Zašto mogu da vidim postove admina?
Postovi administratora su vidljivi svim korisnicima.
Kako mogu filtrirati postove i aktivnosti svojih prijatelja?
Morate da odete na
MY COMMUNITY, desni meni i tamo možete da filtrirate objavu koju želite da vidite od svojih prijatelja.
Chat
Zašto ne mogu koristiti čet?
Morate postati zlatni ili VIP član. Kliknite
HERE i izaberite najbolji način plaćanja za vas.
Zašto sam izbačen(a) sa četa?
Možda ste prekršili pravila ćaskanja ili ste otkucali neke loše reči. Za više informacija kontaktirajte
ADMIN.
Kada ću moći ponovo da koristim čet?
Može potrajati od 1 dana do 30 dana ili možda više. Za više informacija kontaktirajte
ADMIN.
Drugi članovi pričaju loše o meni, šta treba da uradim?
Uvek kontaktirajte CHAT moderatora ili
ADMIN.
Groups
Ko može kreirati grupu?
Svi korisnici mogu besplatno da kreiraju grupu.
Zašto se ne mogu pridružiti grupi?
Ova grupa je privatna i morate sačekati odobrenje.
Kakve vrste grupa mogu napraviti?
Javna grupa – svi korisnici se mogu pridružiti ovoj grupi bilo kada. Privatna grupa – korisnici se mogu pridružiti grupi nakon odobrenja moderatora ili osnivača. Tajna grupa – nevidljiva, korisnici mogu samo biti pozvani u ovu grupu.
Šta su osnivači i moderatori grupa?
Osnivači su članovi koji su kreirali grupu i mogli da postave druge članove kao moderatore. Moderatori, mogu odobravati druge članove i moderirati postove grupe.
Zašto je moja grupa izbrisana?
Ako nije bilo nove objave u 3 meseca, sistem je izbrisao vašu grupu.
Zašto je moj post izbrisan?
Verovatno ste prekršili pravila grupe. Molimo kontaktirajte osnivača ili moderatora grupe za više informacija.
Kako mogu da napustim grupu?
Idite u svoju grupu i u desnom meniju ćete pronaći opciju da napustite grupu.
Zajednica
Šta je to zajednica?
U društvu stranica možete da čitate blogove i forume, učestvujete u nekim foto igricama, proveravate naše Fejsbuk vesti i još mnogo toga.
Mogu li ući u zajednicu sa običnim članstvom?
Da, zajednica je apsolutno besplatna za sve naše korisnike.
Ko može učestvovati u igri novih fotografija?
Svi članovi koji imaju status pravog člana. Svakog dana biramo 3 pobednika koji dobijaju 300, 200 i 100 kredita.
Zašto moj blog još uvek nije vidljiv?
Vaš blog post čeka odobrenje. Naši moderatori će ga proveriti što je pre moguće.
Premijum sadržaj
Šta je premijum sadržaj?
Premijum je nova funkcija koja omogućava našim korisnicima da zarade PRAVI novac.
Šta mogu da uploadujem?
Bilo koji sadržaj osim onog koji je zabranjen zakonom.
Šta ne mogu da uploadujem?
Foto/video sadržaj koji je zaštićen autorskim pravima ili je zakonom zabranjen.
Kako će mi biti plaćeno?
Nakon što ste dostigli minimalnu sumu isplate (100 EUR) koristite odgovarajuće dugme "Traži isplatu". Isplate vršimo 1-3 ili 15-18 dana svakog meseca.
Zašto dobijam manje nego što je prikazano na mom profilu?
Dobijate 70%, ostalih 30% su porezi za našu platformu.
Upozorenje
Premium autori ne mogu da šalju spam poruke i moraju da postavljaju novi sadržaj svake nedelje.
WEBCAM
Ko može izvesti nastup?
Sve PRAVE devojke mogu da koriste WEBCAM platformu. Možete postati REAL
here.
Koliko zarađujem?
Dobićete 100%, ne koristimo nikakve poreze ili provizije.
Kako ću dobiti svoj novac?
Tada zaradite 100 EUR. Molimo kontaktirajte administratora za isplatu. Mi ćemo slati novac na vaš bankovni račun 1-3. ili 15-18. dana svakog meseca.
Warning
1. Nikada ne šaljite novac nikome koga sretnete na mreži, ni pod kojim okolnostima. Prijavite nam ih. Bolje koristite naš plaćeni sadržaj ili WEBCAM platforme.
2. Zabranjeno je slati neželjenu poštu, objavljivati ponude za posao i oglase na našoj web stranici.
Pre toga pročitajte ova rules.