NISI ČLAN?
Prijavi se

Discussions

Other user discussions

Astin slučaj: napustila posao učiteljice i pruža seksualne usluge

16/04/2024 13:48
postavljeno od strane
[dpic=cfa09964100b4.jpg][/dpic]

Asta, 26-godišnjakinja sa obale, već tri godine pruža intimne usluge. Pristala je podeliti svoje iskustvo sa poslom.

Ja sam iz sela. Roditelji su me poslali na fakultet, ali tamo sam se osećala nelagodno. Devojke iz studentskog doma nosile su skupe odevne komade i izlazile u grad. One su me oblačile i davale mi novac.
Starije devojke nudile su spavanje sa muškarcima.
Jedan muškarac tražio je devojke i dobro platio. Pristala sam. Na početku je bilo čudno, ali brzo sam se navikla. Za to sam dobila 2000 evra. Onda sam kupila sebi topli kaput, rukavice i kozmetiku. Dok sam živela u studentskom domu, dodatno sam zarađivala od muškaraca. Mnoge su tako radile. Našminkala bih se, obukla najlepšu odeću i otišla u barove gde bih mogla da upoznam muškarce.
Nakon završetka fakulteta, Asta je počela raditi kao učiteljica.
Odlučila sam sve to napisati, iznajmila stan sa policajcem. Plata je bila 700 evra, ali muškarcu je to bilo dovoljno samo da pije. Nakon pola godine, ostavila sam sve to i počela obilaziti barove. Bila sam ljubavnica jednog preduzetnika godinu dana. On mi je kupovao odeću i čak me odveo u Tursku. Ali morala sam biti s njim kad god je to tražio.
Dobra mi je zarada. Mesečno zarađujem 3-4 hiljade evra, ponekad i više, i dobijam poklone. Radim noću, ali ne preterujem i spavam do podneva. Shvatam da ću ostariti, ali tada će biti teže, ali mlađe devojke čekaju svoj red.
Noć s Astom košta 300 evra, pola sata - 60, oralni seks - 50, analni - dodatnih 100 evra.
Nedavno sam u prodavnici platila 50 evra za kesu - kaže ona. - Moj način života je težak. Imam mnogo troškova. Obična žena može upoznati muškarca kod kuće u pidžami. Ja moram da se našminkam, uradim pedikir, kupim lepe gaćice i radim botoks injekcije.